Companii

Lantul Marriott aduce si brandul Courtyard pe piata locala

24.04.2008, 19:41 104

Lantul international Marriott, care opereaza in prezent cel mai mare hotel de cinci stele de pe piata locala, va intra in Romania cu un nou brand de patru stele, Courtyard, vizand atat Capitala, cat si orasele din provincie.
"Suntem in discutii cu dezvoltatorii pentru a deschide hoteluri Courtyard atat in Bucuresti, cat si in Timisoara sau Cluj. In Timisoara am putea intra si cu brand-ul Marriott. In urmatorii trei ani cred ca vom ajunge la circa patru hoteluri pe piata locala", a spus Kurt Strohmayer, general manager al JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Strohmayer a adaugat ca grupul hotelier este interesat si de alte orase din tara, precum Brasov, Iasi, Sibiu, Constanta, Craiova, Sinaia sau Targu-Mures. Potrivit acestuia, investitia medie pe camera pentru Courtyard este intre 74.000 de euro si 100.000 de euro. Avand in vedere ca hotelurile Courtyard au intre 150 si 200 de camere, investitia se situeaza intre 11 si 20 de milioane de euro. "Si in trecut ne uitam dupa alte posibile destinatii in Romania, dar acum sunt mai multe oportunitati, avand in vedere ca se poate ajunge direct in orase precum Cluj sau Timisoara odata cu dezvoltarea aeroporturilor si cu intrarea operatorilor aerieni pe aceste destinatii", a mai spus Strohmayer.
Marriott este in prezent cel mai mare hotel de cinci stele de pe piata locala, cu 402 camere, dar va fi declasat de Radisson SAS, cu o capacitate de 424 de camere. JW Marriott Bucharest Grand Hotel a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 38 mil. euro si un profit de 16 mil. euro. Potrivit ultimelor date disponibile, actionarul majoritar al Societatii Companiilor Hoteliere Grand, in proprietatea careia se afla hotelul Marriott, este compania Strabag, care controleaza 51% din actiuni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO