Danezii de la Lego, care au intrat direct pe piaţa locală în 2011, au ajuns al doilea cel mai important brand de jucării şi jocuri tradiţionale din România după cota de piaţă, potrivit informaţiilor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
După cota de piaţă (date aferente anului 2013), Lego suflă în ceafa liderului, păpuşile Barbie produse de gigantul Mattel, pe piaţa de 580 mil. lei a jucăriilor şi jocurilor tradiţionale. Piaţa a avansat cu aproape 6% anul trecut faţă de 2013.
În 2013, ultimul an pentru care există informaţii publice, Lego a obţinut o cifră de afaceri de 38,5 mil. lei (8,7 mil. euro), în creştere cu 42,5%, şi o marjă de profit de sub 2%. La o valoare a pieţei de jucării şi jocuri tradiţionale de 548 mil. lei, cota de piaţă a Lego în 2013 a fost de 7%. Dacă aceasta s-a menţinut şi anul trecut, danezii au ajuns la vânzări de peste 40 mil. lei.
După intrarea directă, în 2013, danezii şi-au deschis în parteneriat cu o companie locală şi primul magazin exclusiv Lego din România în mallul Promenada.