♦ Compania acoperă mai multe segmente de piaţă, de la cafea la dulciuri şi de la mâncare de bebeluşi la hrană pentru animale ♦ Produsele se vând atât în retailul offline şi online, cât şi în farmacii, în HoReCa sau direct clienţilor companii în cazul cafelei.
Nestle România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de dulciuri, cafea şi mâncare pentru animale de companie, va încheia 2020 pe plus în pofida faptului că anul a fost marcat de pandemia de COVID-19 care a lovit din plin mediul de business local şi mondial.
„Nu există nimeni care să nu fie afectat de situaţia actuală. În cazul nostru, un avantaj a fost diversitatea portofoliului care ne-a permis să ne adaptăm mai uşor la piaţă. Astfel, dacă una dintre categoriile noastre de produse a fost afectată puternic, cum a fost cazul segmentului out of home (HoReCa şi birouri – n.red.), am putut compensa cu alte categorii“, spune Leszek Wacirz, country manager Nestle România.