Companii

Louis Vuitton s-a deschis la Marriott

Louis Vuitton s-a deschis la Marriott

Magazinul din hotelul Marriott din Capitala se intinde pe 130 de metri patrati

05.06.2008, 19:00 179

Louis Vuitton si-a deschis ieri magazinul din Bucuresti, "primul magazin veritabil de lux din capitala Romaniei", dupa cum l-a descris Jean-Marc Gallot, presedintele Louis Vuitton Europe.
La trei ani dupa prima vizita a oficialilor companiei in Bucuresti, circa sase luni dupa ce s-au inceput lucrarile si in urma unei investitii de peste un milion de euro, a rezultat magazinul din hotelul Marriott din Capitala, care se intinde pe 130 de metri patrati.
Pentru inceput, in magazinul al carui design e foarte asemanator cu cel din Galeriile Lafayette se vor vinde produsele din piele ale marcii, linia de incaltaminte, accesorii (curele, portofele, ochelari de soare si bijuterii, dar nu gama haute-joaillerie). De asemenea, dupa cum se putea vedea foarte clar ieri inainte de a intra in Marriott (statuia din fata hotelului fusese acoperita de un urias cufar cu monograma), vor fi disponibile si liniile de cufere Louis Vuitton - bagajele care pot fi personalizate pana la cele mai mici detalii, pentru orice gusturi. In functie de evolutia pietei, Louis Vuitton va decide cand sa introduca si linia de ready-to-wear (pentru care e nevoie de o baza semnificativa de clienti si de un spatiu de doua-trei ori mai mare decat cel actual).
"Intrarea Louis Vuitton pe piata este importanta si pentru ca noi suntem recunoscuti pentru spiritul de pionierat", spune Jean-Marc Gallot. "Va fi foarte interesant sa ne uitam in jur peste un an sau doi, cand veti vedea cate alte marci de lux ne-au urmat exemplul si au decis, la randul lor, sa investeasca in Romania."
Motivand alegerea hotelului Marriott pentru primul magazin Louis Vuitton din Bucuresti (oficialii marcii nu exclud o extindere ulterioara), Gallot a citat identitatea brandului care este strans legata de ideea de calatorie si a aratat ca si pe alte piete Louis Vuitton a debutat in hoteluri (India, Singapore, Hong Kong).
In ceea ce priveste Romania, Jean-Marc Gallot spune ca este una dintre cele mai importante piete din Europa pentru brand, cu un potential impresionant de crestere. Louis Vuitton mai e prezent in Europa Centrala si de Est la Praga si Budapesta, iar urmatoarea oprire se prefigureaza in Polonia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO