Hotelul Intercontinental, cu 257 de camere, a înregistrat o creştere cu 10% a veniturilor în prima jumătate a anului
Turiştii care vizitează Capitala reprezintă 25% din totalul cazărilor înregistrate la hotelul de cinci stele Intercontinental, iar segmentul este în creştere cu 10% în prima jumătate a anului, spun oficialii Intercontinental, fără a oferi date exacte cu privire la câţi turişti s-au cazat şi câte nopţi au petrecut în hotel.
„Am reuşit prin poziţionarea centrală, în inima Capitalei, şi activităţile de marketing să atragem mai mult business pe segmentul de leisure (turişti care se cazează în scop de vacanţă - n.red.)“, a spus pentru ZF Stefan Frank, care a preluat conducerea unităţii de lux în 2012, având o experienţă de 21 de ani în industria hotelieră.
Creşterea numărului de turişti, dar şi cererea mai mare pentru evenimente au determinat un avans de 10% al veniturilor companiei Intercontinental. Pentru a promova hotelul în străinătate reprezentanţii Intercontinental au participat pentru prima dată la mai multe târguri internaţionale de turism, precum ITB Berlin, IMEX Frankfurt şi chiar la un târg din Dubai şi unul din Israel, reuşind să încheie mai multe contracte cu agenţii de turism din străinătate care trimit turişti în Bucureşti.