Companii

Managerii hotelului Intercontinental s-au dus după turişti la Berlin, Frankfurt şi Dubai

Hotelul Intercontinental, cu 257 de camere, a înregistrat o creştere cu 10% a veniturilor în prima jumătate a anului

Hotelul Intercontinental, cu 257 de camere, a înregistrat o creştere cu 10% a veniturilor în prima jumătate a anului

Autor: Mirabela Tiron

09.09.2014, 00:06 178
Turiştii care vizitează Capitala re­pre­zintă 25% din totalul cazărilor înre­gistrate la hotelul de cinci stele Inter­con­tinental, iar segmentul este în creş­tere cu 10% în prima jumătate a anului, spun oficialii Intercontinental, fără a oferi date exacte cu privire la câţi turişti s-au cazat şi câte nopţi au petrecut în hotel.
 
„Am reuşit prin poziţionarea centrală, în inima Capitalei, şi acti­vităţile de marketing să atragem mai mult business pe segmentul de leisure (tu­rişti care se cazează în scop de vacanţă - n.red.)“, a spus pentru ZF Ste­fan Frank, care a preluat conducerea uni­tăţii de lux în 2012, având o expe­rienţă de 21 de ani în industria hotelieră.
 
Creşterea numărului de turişti, dar şi cererea mai mare pentru evenimente au determinat un avans de 10% al veniturilor companiei Intercon­tinental.  Pentru a promova hotelul în străinătate reprezentanţii Intercontinental au participat pentru prima dată la mai multe târguri interna­ţionale de turism, precum ITB Berlin, IMEX Frankfurt şi chiar la un târg din Dubai şi unul din Israel, reuşind să încheie mai multe contracte cu agenţii de turism din străi­nătate care trimit turişti în Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO