Companii

Maserati vinde 21 de modele in 2007

Maserati vinde 21 de modele in 2007
14.09.2007, 18:26 32

Maserati Romania va vinde anul acesta 21 de automobile, dintre care 11 care costa peste 100.000 de euro, in crestere cu 20% fata de anul trecut. Maserati Romania a inregistrat zece comenzi ferme, pana la jumatatea lunii septembrie pentru noul coupe sportiv GranTurismo (foto), primul model urmand a fi livrat in luna octombrie a acestui an, potrivit reprezentantilor companiei. Valoarea totala a modelelor livrate in primele opt luni ale acestui an au atins nivelul de 1,081 milioane de euro, fara TVA. Cel mai bine vandut model in 2007 se va mentine limuzina Quattroporte cu 14 modele ce vor fi livrate in total, in crestere cu 33% fata de anul trecut, urmat de noul coupe GranTurismo cu patru unitati, celelalte sase urmand a fi livrate in prima parte a anului viitor. Majoritatea clientilor care doresc sa achizitioneze un Maserati opteaza pentru personalizarea acestuia, si nu pentru un model de stoc. "Niciun client de Maserati nu a optat pentru versiunea de baza, ci pentru versiunea personalizata, unde isi puteau alege fiecare detaliu al automobilului", a spus Herbert Stein, presedintele grupului Autoitalia. Valoarea medie a optionalelor adagate pe lista este de 15.000 de euro fara TVA, potrivit declaratiilor lui Raul Mandras, director de vanzari in cadrul Maserati Romania. Printre modelele ce urmeaza a fi livrate pana la sfarsitul anului se regaseste si un cabriolet Maserati Spyder Gransport. Pretul sau depaseste 100.000 de euro in verisiunea de baza, iar performantele sale fiind la nivelul unui Porsche 911 Carerra S Cabriolet. Aproximativ 50% din automobilele livrate in 2007 vor reprezenta versiuni personalizate, in timp ce pentru cei care doresc un Maserati intr-un timp cat mai scurt, importatorul dispune de un stoc de aproximativ trei unitati per model. In Romania nu exista decat un singur showroom pentru Maserati, in Bucuresti, insa este posibil ca reteaua sa se extinda anul urmator. "Se discuta deschiderea unui nou complex showroom-service pentru primavara anului urmator. Gradul de exclusivitate al marcii nu impune dezvoltarea unei retele extinse de dealeri", a subliniat Mandras. In primele sapte luni ale acestui an au crescut cu 80% in comparatie cu acelasi interval al anului trecut, in timp ce la nivelul lunii iulie cresterea aferenta a atins nivelul de 200%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO