Companii

McCann Erickson a castigat conturile tuturor brandurilor Coca-Cola

McCann Erickson a castigat conturile tuturor brandurilor Coca-Cola
17.08.2009, 18:00 77

Agentia de publicitate McCann Erickson Romania va coordona comunicarea pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola Romania, cel mai mare jucator pe piata locala a bauturilor non-alcoolice care detine o cota de piata de circa 50% in volum. Multinationala a luat hotararea de a reduce numarul de agentii cu care lucreaza la nivel european la una pentru fiecare tara, iar in Romania comunicarea pentru brandurile Coca-Cola va fi coordonata de McCann Erickson Romania. „Inainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. Acum am adaugat in portofoliu celelalte branduri Coca-Cola Romania: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade si illy", spune Adrian Botan, director de creatie CEE McCann Erickson. Pana la sfarsitul anului McCann va fi activa pe toate brandurile Coca-Cola Romania, companie care anul trecut a rulat afaceri de 550 mil. euro pe piata locala. Universal McCann coordoneaza deja toate brandurile Coca-Cola in Romania pe partea de media, iar MRM Worldwide, agentia de comunicare interactiva a Grupului McCann, lucreaza pentru toate brandurile de la inceputul lui 2009. McCann Erickson are parteneriate incheiate cu companii ca Nestlé, Connex/Vodafone, L'Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Cadbury Romania (Kandia-Excelent). 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO