♦ Retailerul olandezo-belgian va încheia anul cu peste 850 de magazine după ce va fi deschis la nivelul lui 2020 circa 90 de unităţi noi ♦ Grupul a menţinut ritmul expansiunii şi în pandemie, acoperind atât oraşe noi, cât şi locurile rămase libere din centrele urbane unde compania era deja prezentă ♦ Un alt pariu a fost online-ul ♦ Afacerile Mega Image au sărit de 6,6 mld. lei anul trecut după o creştere de 16% susţinută de creşterea consumului privat şi de deschiderea a aproape 100 de magazine ♦ De altfel, în fiecare din ultimii ani cifra de afaceri a Mega Image a avut creştere de două cifre.
Mega Image va încheia 2020 cu o nouă creştere „sănătoasă“ a cifrei de afaceri, însă Mircea Moga, CEO-ul companiei spune că acest an marcat de pandemia de COVID-19 a fost unul al schimbării şi al provocărilor.
„Schimbarea e cuvântul definitoriu pentru acest an, ea petrecându-se în mai multe direcţii, atât pe plan personal - în ceea ce priveşte stilul de viaţă, modul de lucru şi cel în care interacţionăm -, cât şi în mediul de business. Toate domeniile au resimţit aceste schimbări mai mult sau mai puţin“, spune executivul român.