Companii

Misiunea noului şef al kika este deschiderea de noi magazine. "Pe o piaţă de 20 de milioane de oameni este loc pentru a aduce alte branduri."

Akos Forras

Akos Forras

Autor: Ioana David

13.08.2014, 00:07 636
Akos Forras, care la finalul lunii mai a preluat poziţia de country manager al kika România, companie care operează un magazin de mobilă şi decoraţiuni interioare în zona de vest a Capitalei, spune că România este o piaţă destul de „goală“ pentru gru­pul Steinhoff, din care face parte, iar o singură unitate nu este suficientă.

„România este destul de goală pentru Steinhoff pentru că aveam doar un magazin aici, care a fost deschis în urmă cu şase ani. Pe o piaţă de 20 de milioane de oameni este loc pentru a aduce alte branduri, pentru a deschide noi magazine. În Europa de Est, după Polonia, aceasta este a doua piaţă ca număr de locuitori, puterea de cumpărare este mai scăzută, dar există oraşe puternice pe care le luăm în considerare pentru dezvoltare“, a mai spus noul şef al kika România.

kika este prezentă pe o piaţă de 750 milioane de euro, care a scăzut în fiecare din ultimii ani, dar care pentru prima dată în 2014 a dat semne de revenire. Kika este unul dintre marii retaileri locali de mobilă, care anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 10,3 mil. euro.

„În următoarele şase luni una dintre sarcinile mele va fi să realizez un plan strategic pentru Ro­mânia, aşa că analizăm piaţa. (...) Kika a investit în România în pământ şi analizăm care sunt cele mai bune locuri pentru a ne dezvolta businessul. Cu siguranţă un singur magazin pentru România nu este suficient“, a mai spus Forras.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO