Companii

MOL intră în TOP 3 din petrol cu cel mai tânăr CEO la cârmă

MOL intră în TOP 3 din petrol cu cel mai tânăr CEO la...

Autor: Roxana Petrescu

30.08.2016, 00:07 1760

MOL România, filială a grupului petrolier ungar MOL, jucător care a avut una dintre cele mai agresive politici de extindere pe piaţa locală, spune că din punctul de vedere al volumelor de carburanţi vândute, compania a intrat pe podiumul retailului cu produse petroliere. MOL a ajuns în România la un business de peste un miliard de euro şi are acum 205 staţii de alimentare după ce de-a lungul timpului a eliminat de pe piaţă rivali precum Shell sau ENI, preluându-le operaţiunile.

Astfel, pariind pe achiziţii, dar şi pe diversificarea portofoliului de servicii, MOL reuşeşte să „zdruncine“  tripleta Petrom, Rompetrol, Lukoil şi-şi face loc pe podiumul unui domeniu de 10 miliarde de euro.

„Suntem în top trei pe piaţă, din punctul de vedere al volumelor de carburanţi vândute pe segmentul retail. Eforturile noastre au fost recunoscute de piaţă. Cota la care am ajuns depăşeşte cu siguranţă pragul de 15% pe care ni l-am asumat în urmă cu câţiva ani“, spune Kinga Daradics, 35 de ani, country chairman al MOL România, cel mai tânăr CEO din acest domeniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO