Robert Nardelli, noul CEO al Chrysler, a incercat sa para un cunoscator al masinilor inca de la inceputul mandatului sau.
La prima conferinta de presa, Nardelli le-a vorbit celor prezenti despre garajul sau bine dotat cu un Jeep, un Prowler Plymouth si un Cruiser PT, scrie The New York Times.
Totusi, intr-o prezentare recenta, Nardelli, care a venit la Chrysler de la Home Depot, al treilea mare retailer de renovari de case din lume, a aratat ca inca nu s-a dezis de modul de gandire indus de fostul sau loc de munca. "Consider ca un vehicul din zilele noastre trebuie sa fie asemanator unei camere favorite a fiecaruia. Chiar cred ceea ce spun. Adica, o masina trebuie sa-ti aduca o satisfactie, sa fie linistitoare. Faptul ca te duce dintr-un punct A pana intr-un punct B, reprezinta ceva secundar, nu-i asa?", a declarat oficialul Chrysler. Afirmatiile lui Nardelli ar putea stopa entuziasmul fanilor motoarelor puternice si al specialistilor in design. Cu toate acestea, CEO-ul producatorului de masini este axat doar pe o singura directie. "Sunt un consumator, nu un designer", a completat Robert Nardelli.
Nardelli a mai mentionat ca persoanele care vor sa cumpere o masina se uita dupa gadgeturi. "Masina trebuie sa aiba bordul echipat cu ultimele tehnologii. Vehiculul trebuie sa fie confortabil, trebuie sa comunice cu cumparatorul", a spus Nardelli. O masina trebuie sa mai contina si locuri speciale pentru pahare cu apa, a adaugat el, fara a-si duce ideea pana la final.
Mike Aberlich, un purtator de cuvant al Chrysler, a mentionat ca ideile enuntate de Nardelli ar putea fi niste franturi din briefingurile pe care le-a primit de la expertii de marketing si de la designeri. Studiul specialistilor respectivi a evidentiat orientarea cumparatorilor cu precadere spre interiorul automobilelor. De fapt, cei de la Chrysler s-au referit in repetate randuri la minivanurile companiei ca la niste "camere de locuit pe roti", a afirmat Aberlich. Purtatorul de cuvant a mai spus ca nu stie sigur daca Nardelli a adus ceva nou, dar ca CEO-ul Chrysler si-a pus amprenta asupra companiei, prin aceasta noua perspectiva impartasita.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels