Companii

Noul sef de la Chrysler vede o masina ca pe o casa aflata mereu in renovare

02.11.2007, 23:43 18

Robert Nardelli, noul CEO al Chrysler, a incercat sa para un cunoscator al masinilor inca de la inceputul mandatului sau.
La prima conferinta de presa, Nardelli le-a vorbit celor prezenti despre garajul sau bine dotat cu un Jeep, un Prowler Plymouth si un Cruiser PT, scrie The New York Times.
Totusi, intr-o prezentare recenta, Nardelli, care a venit la Chrysler de la Home Depot, al treilea mare retailer de renovari de case din lume, a aratat ca inca nu s-a dezis de modul de gandire indus de fostul sau loc de munca. "Consider ca un vehicul din zilele noastre trebuie sa fie asemanator unei camere favorite a fiecaruia. Chiar cred ceea ce spun. Adica, o masina trebuie sa-ti aduca o satisfactie, sa fie linistitoare. Faptul ca te duce dintr-un punct A pana intr-un punct B, reprezinta ceva secundar, nu-i asa?", a declarat oficialul Chrysler. Afirmatiile lui Nardelli ar putea stopa entuziasmul fanilor motoarelor puternice si al specialistilor in design. Cu toate acestea, CEO-ul producatorului de masini este axat doar pe o singura directie. "Sunt un consumator, nu un designer", a completat Robert Nardelli.
Nardelli a mai mentionat ca persoanele care vor sa cumpere o masina se uita dupa gadgeturi. "Masina trebuie sa aiba bordul echipat cu ultimele tehnologii. Vehiculul trebuie sa fie confortabil, trebuie sa comunice cu cumparatorul", a spus Nardelli. O masina trebuie sa mai contina si locuri speciale pentru pahare cu apa, a adaugat el, fara a-si duce ideea pana la final.
Mike Aberlich, un purtator de cuvant al Chrysler, a mentionat ca ideile enuntate de Nardelli ar putea fi niste franturi din briefingurile pe care le-a primit de la expertii de marketing si de la designeri. Studiul specialistilor respectivi a evidentiat orientarea cumparatorilor cu precadere spre interiorul automobilelor. De fapt, cei de la Chrysler s-au referit in repetate randuri la minivanurile companiei ca la niste "camere de locuit pe roti", a afirmat Aberlich. Purtatorul de cuvant a mai spus ca nu stie sigur daca Nardelli a adus ceva nou, dar ca CEO-ul Chrysler si-a pus amprenta asupra companiei, prin aceasta noua perspectiva impartasita.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO