Companii

P&G mizeaza pe 10% crestere a cifrei de afaceri

21.05.2004, 00:00 47

Procter & Gamble Romania preconizeaza pentru acest o crestere cu peste 10% a cifrei de afaceri, fata de suma de140 milioane dolari raportata pentru 2003, a spus ieri Matthew Price, directorul general al companiei.
El a explicat ca, in ultimii trei ani, compania si-a triplat productia la fabrica de detergenti de la Timisoara, centru de distributie pentru Romania, Bulgaria si o parte din tarile din fosta Iugoslavie.
"Intentionam sa continuam investitiile, dar acest plan depinde de semnarea acordului de liber schimb dintre Romania si Serbia", a precizat Price.
Investitia initiala in unitatea de la Timisoara a fost de 25 milioane dolari.
Potrivit reprezentantului Procter & Gamble, piata pe care activeaza compania (detergenti, sampon, pasta de dinti, etc) este in continua crestere, anul acesta asteptindu-se la o majorare de pina la 10%.
"A crescut numarul supermarket-urilor, iar consumatorul roman a capatat o experienta mai buna la cumparaturi", a adaugat Price.
El a apreciat ca Procter & Gamble Romania detine o cota de piata de peste 45% pe segmentul detergentilor, 45% la sampoane, 60% la absorbante si 65% la scutece de unica folosinta.
Principalii concurenti ai companiei sint Henkel, Colgate-Palmolive si Unilever.
Procter & Gamble Romania este subsidiara companiei americane cu acelasi nume. Portofoliul grupului include aproximativ 300 de produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO