Grupul de comunicare BV McCann Erickson România are ca obiectiv să crească afacerile din publicitatea online (digital media), în condiţiile în care acest segment înregistrează creşteri de 10% pe an atât în România, cât şi la nivel internaţional, potrivit lui Richard Bonner-Davies, preşedintele McCann Worldwide pentru Europa Centrală şi de Est.
„Segmentul publicităţii online avansează cel mai rapid, cu 10% pe an. Ponderea clienţilor care aleg publicitatea online în loc de publicitatea tradiţională este într-o continuă creştere. De aceea, obiectivul nostru este să ne axăm pe acest segment“, a declarat pentru ZF Richard Bonner-Davies.
Piaţa de publicitate online - care include atât reclamele pe Google, Facebook sau alte reţele sociale, dar şi cea de pe site-uri - a crescut constant în ultimii ani, o perioadă marcată de criza financiară. În aceeaşi perioadă însă, piaţa totală de publicitate a scăzut atât la nivel internaţional, cât şi local. În România, spre exemplu, piaţa de publicitate a ajuns la un total de aproape 300 de milioane de euro, faţă de peste jumătate de miliard de euro în anii de boom.