Companii

Prestige Tours cere hotelierilor reduceri de pana la 35%

05.02.2009, 16:53 16

Agentia de turism Prestige Tours, detinuta de Mircea Vladu, care asteapta incasari de circa 8 milioane de euro pentru 2008, a inceput renegocierea cu toti furnizorii de servicii, fiind astfel printre companiile care nu au lansat inca oferta pentru sezonul estival.

"Chiar daca pierdem startul in piata de profil, intrucat deja o parte din agentii au lansat vacantele de vara, speram ca prin oferta mai atractiva prin care vom iesi sa recuperam treptat", a declarat Mircea Vladu.
El a mai spus ca din cauza impactului crizei financiare, mai ales a fricii pe care a indus-o clientilor, a decis sa ceara hotelierilor reduceri de pana la 35%.
"Vrem sa avem la pachetele de vacanta preturi mai atractive pentru a fi competitivi, de aceea am cerut reduceri si avioane cu locuri mai multe operatorilor de chartere pentru a diminua costurile", a spus el. Vladu a mai precizat ca daca ar obtine chiar si jumatate din procentul de reducere solicitat ar fi bine pentru companie.
Desi agentia de turism a pregatit ofertele de vacanta pentru Paste, pachetele de vacanta de vara, care nu au fost inca lansate, aduc mai mult de jumatate din cifra de afaceri a companiei, dupa cum apreciaza Mircea Vladu.
In plus, proprietarul agentiei de turism spune ca anul acesta se asteapta ca cifra de afaceri sa stagneze sau, in cel mai bun caz, sa creasca cu 2-3% fata de anul trecut.
"Nu mai vad o crestere cu doua cifre cum a fost anul trecut, mai mult din cauza crizei psihologice in randul clientilor si nu neaparat a problemelor financiare pe care le au", a precizat el.
Reprezentantul Prestige Tours a mai mentionat ca inca nu stie exact cu cate pachete de vacanta de vara va intra pe piata anul acesta.
"Numarul de locuri se va calcula in functie de preturile pe care le obtinem. Astfel, nu vom renunta la nicio destinatie pe care operam, dar s-ar putea sa se schimbe centrul de greutate de la o destinatie la alta", a spus el.
Compania are in portofoliu destinatii din Turcia, Grecia, Cipru sau Spania. "Din punctul de vedere al ofertei turistice, in SUA am contractat mai multe oferte datorita pretului bun, prin deprecierea dolarului, la fel si in Japonia".
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO