Companii

Producătorul Pegas: Vrem să vindem 100.000 de biciclete în 20 de ani

Andrei Botescu, tânărul care a readus la viaţă brandul Pegas

Andrei Botescu, tânărul care a readus la viaţă brandul Pegas

Autor: Octavian Calei

22.05.2013, 21:44 1947

După 550 de biciclete vândute anul trecut şi afaceri de 160.000 de euro, Andrei Botescu, tânărul care a readus la viaţă brandul Pegas în urma unei investiţii de 70.000 de euro într-un atelier de asamblat biciclete, speră la un volum aproape dublu în acest an, iar ambiţia sa este să ajungă la 100.000 de Pegas-uri în douăzeci de ani.

„Am vrut să-mi cumpăr o bicicletă Pegas şi am aflat că nu se mai fac şi atunci pentru mine a devenit o provocare. Brandul Pegas era expirat când m-am interesat de fabrică, liniile de asamblare erau vândute“. Aşa a început povestea lui Botescu, un sociolog care lucra până să deschidă această afacere la o organizaţie neguvernamentală care studiază sănătatea populaţiei din România.

O bicicletă Pegas costă între 230 şi 280 de euro, iar Andrei Botescu speră să obţină în 2014 încasări de 1,5 mil. euro şi 500.000 euro din accesorii.

„Vrem să construim o fabrică în România. Discutăm cu nişte investitori români ca să facem cadre şi piese în ţară, iar investiţia ar fi de zece milioane de euro.“

Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO