Companii

Profitul AAA Auto, franat de relocare si plecarea managerilor

12.02.2008, 19:08 46

AAA Auto, cel mai mare dealer de masini secondhand din Europa, va raporta pierderi la nivelul anului trecut, din cauza sumelor mari cheltuite cu personalul, a intarzierilor survenite in deschiderea de noi reprezentante si a costurilor mari ale noului sistem de contabilitate implementat de curand.
"Ne-am confruntat cu o problema de personal in tarile in care reteaua AAA Auto s-a dezvoltat. In Romania criza de personal a inceput odata cu relocarea din cursului anului trecut, cand au plecat si cativa manageri", a declarat Catalin Codreanu, directorul de marketing si relatii publice al AAA Auto Romania.
Managementul filialei din Romania a ales in vara anului trecut sa migreze la o companie nou intrata pe piata, ce apartine grupului Tiriac. Astfel, dupa plecarea directorului general Miodrag Stanoievici de la AAA Auto pe aceeasi pozitie la Tiriac Auto Rulate, echipa de management l-a urmat la inceputul lunii iulie.
"Am plecat de la AAA Auto in martie 2007. Este normal ca atunci cand un director general pleaca sa fie urmat de echipa, mai ales cand este vorba de un proiect nou. Ca si la AAA Auto este un proiect in care am fost implicat de la inceput", a declarat Miodrag Stanoievici, directorul general al Tiriac Auto Rulate.
Reprezentantii AAA Auto au declarat ca la momentul actual criza a fost depasita si se astepta la o apreciere a vanzarilor in urmatoarea perioada.
"Dupa plecarile ce au survenit in vara de pe pozitii de management am reusit sa revenim, iar rezultatele arata clar o crestere", a spus Codreanu.
Lipsa personalului calificat, in special pentru functiile de management, a reprezentat o problema in deschiderea unora dintre noile sucursale si in atingerea obiectivelor stabilite pentru profit si vanzari si in alte tari in alte filiale, pe langa Romania, cele mai afectate piete de lipsa managerilor au fost cele din Ungaria si Polonia.
Reprezentantii AAA Auto Romania au declarat ca pe sfarsit de an rezultatele comerciale au fost imbunatatite astfel incat vanzarile au ajuns la aproximativ 2.650 de unitati, peste estimarea revizuita de 2.500 de unitati avansata in toamna anului trecut.
Devenit competitor al AAA Auto, Miodrag Stanoievici a declarat ca vrea sa ajunga din urma la capitolul vanzari
AAA Auto, astfel ca pentru anul in curs a fixat o tinta de vanzari de 2.000 de unitati prin platforma detinuta pe locatia fostului magazin Metro Otopeni. Compania si-a inceput activitatea dupa incheierea Salonului International Auto Bucuresti, iar in cele trei luni de activitate din 2007 a comercializat 300 de automobile rulate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO