Companii

Proprietarii brandului de bijuterii Oxette ajung din nou la 1 mil. €

Proprietarii brandului de bijuterii Oxette ajung din nou...

Autor: Cristina Roşca

05.11.2013, 00:06 109
Grupul elen Perideo, prezent pe piaţa locală cu brandurile de bijuterii şi ceasuri Oxette şi Loisir, estimează că cifra de afaceri din România va depăşi în acest an din nou pragul de 1 milion de euro după ce în perioada 2011-2012 criza financiară şi scăderea apetitului de consum şi-a pus amprenta asupra rezul­tatelor financiare. Odată cu revenirea pe un trend ascendent, grecii vor să reia şi expansiunea.
 
„Anul 2013 a fost un an de consolidare a businessului, am investit foarte mult în echipă, în promovarea produselor, în creşterea portofoliului şi în evoluţia brandului. Cifra de afaceri pe 2012 a depăsit 700.000 euro, iar pentru acest an ne aşteptăm să depăşim pragul de un milion de euro“, spune Alexandra Popescu, country manager la Oxette. Ea lucrează pentru com­pania Perideo Inter­na­tional, care administrează bran­durile Oxette şi Loisir în România din 2005. De mai bine de patru ani, Po­pescu deţine funcţia de country mana­ger. Compania-mamă din Grecia deţine toate acţiunile Perideo International.
 
Prezentă pe piaţa locală de aproape zece ani, compania deţine şapte magazine, dintre care cinci Oxette şi două Loisir. Unităţile sunt deschise în cele mai mari oraşe din ţară - Constanţa, Cluj şi Bucureşti -, în centre comerciale. „Avem în plan deschiderea de noi puncte de lucru în 2014.“ Ultimul magazin deschis de companie a fost în 2012 în Băneasa Shopping, sub brandul Loisir. Alexandra Popescu spune că de la intrarea pe piaţă a companiei nu a fost închisă nicio unitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO