Piaţa de divertisment şi media va creşte în medie cu 8,8% pe anîn următorii cinci ani, pentru a ajunge la 3,8 miliarde dolari(2,63 mld. euro la cursul actual) în 2015, potrivit raportului PwCGlobal Entertainment and Media Outlook 2011-2015. Astfel, potrivitraportului, după doi ani de creştere lentă, sub rata inflaţiei,industria de divertisment şi media s-a stabilizat şi dă semne derevenire.
Motorul creşterilor viitoare va fi segmentul accesului lainternet, care va înregistra un ritm mediu anual de creştere de12,9% în perioada 2011-2015, în vreme ce cheltuielile depublicitate vor înregistra un ritm de creştere de 8,9%.Cheltuielile consumatorilor pentru produse media vor avea cea mailentă evoluţie, atingând o rată medie de creştere de 4,7%.
Piaţa de divertisment şi media din România va fi cea de-a treiacea mai dinamică din regiune după Turcia (rată anuală de creşterede 13,2%) şi Rusia (11,7%). Cu toate acestea, în cifre absolute,piaţa de profil din România va rămâne printre cele mai mici dinregiune, reprezentând aproximativ o zecime din valoarea pieţei dinRusia (35,7 mld. dolari în 2015).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels