Companii

"Oriunde", motiv de disputa intre Curiero si Fan Curier

12.07.2007, 20:10 18

Compania de posta si curierat Curiero a depus o plangere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), solicitand respingerea inregistrarii sloganului companiei Fan Courier, "Oriunde, cu placere", precum si a logo-ului acesteia reprezentat de aripi de culoare albastra.
Potrivit reprezentantilor Curiero, Fan Courier creeaza confuzie prin asocierea cu sloganul "Curiero oriunde in tara la timp", folosind si elemente grafice care apartin si Curiero precum aripa, culoarea albastra, modul de expunere si fondul alb.
"S-a intamplat sa se produca confuzii si cred ca este foarte important sa ne diferentiem pe aceasta piata. Daca nu se va rezolva situatia ne vom gandi la alta solutie", a spus Bogdan Carcu, presedintele Curiero.
Compania si-a inregistrat sloganul in 2004, iar Fan Courier in septembrie anul trecut, potrivit reprezentantilor celor doua firme.
"Stim de solicitarea Curiero si am demarat actiunea de intocmire a unui punct de vedere cu privire la aceasta, punct de vedere pe care il vom transmite la OSIM in termenul legal de 3 luni de la primirea documentelor. Suntem hotarati sa ne aparam drepturile cu privire la marca inregistrata 'Oriunde, cu placere'", a spus Adrian Mihai, directorul Fan Courier.
Potrivit reprezentantilor OSIM, in functie de numarul de cereri pe care le vor primi, se va hotari o data de intalnire intre cele doua parti si se va lua o decizie. In cazul in care una dintre parti nu este multumita, poate apela la instanta de judecata.
Curiero si Fan Courier sunt unii dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de curierat intern. Fan Courier a inregistrat anul trecut afaceri de 21,5 mil. euro, iar Curiero a avut o cifra de afaceri de 8 mil. euro. Pe piata de curierat intern mai activeaza companii precum Cargus, TCE Logistica sau Roexpres.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO