Companii

Radacini si-a bugetat un plus de 10-15%

15.01.2004, 00:00 15

Grupul Radacini estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de 10-15% fata de cele aproximativ 14 milioane de euro pe care le-a realizat anul trecut. "Anul trecut a fost cel mai bun din activitatea noastra de pana acum" a declarat Nicolae Sorescu, director general al Radacini. Cea mai mare pondere in activitatea grupului este reprezentata de vanzarea de automobile Daewoo.
"Anul trecut am vandut aproape 3.700 de masini Daewoo prin cele doua companii ale grupului a€“ Radacini si Radacini Leasing, valoare aproape dubla fata de cea inregistrata in anul precedent" a mai spus Sorescu.  Pentru acest an, volumul vanzarilor de automobile Daewoo va creste, potrivit oficialului Radacini pana la 4.000 de unitati. "Un element important pe care il urmarim pentru acest an este si cresterea calitativa a serviciilor oferite clientilor prin cresterea numarului de service-uri si show-room-uri. In paralel, am inceput un amplu program de investitii in pregatirea personalului" a precizat Sorescu.
Grupul Radacini este dealer Daewoo din anul 1995 si detine in Bucuresti o cota de piata de peste 49 % din totalul vanzarilor marcii Daewoo, iar in tara de 15,7 %, fiind din acest punct de vedere pe primul loc intre dealerii producatorului roman.
Pe langa masinile Daewoo, grupul Radacini este si importatorul pe piata romaneasca al automobilelor Subaru, dar si al stivuitoarelor si altor echipamente industriale produse de Daewoo Heavy Industries."Subaru este o marca adresata cunoscatorilor, care a inregistrat la randul ei cresteri in anul 2003" a precizat Sorescu, care a adaugat ca cel mai vandut model al gamei este Forrester. Pentru acest an, cresterile vor avea la baza, potrivit reprezentantului Radacini, si modelul Legacy, care a fost prezentat la Salonul auto de la Bucuresti din toamna anului trecut si care a inceput sa fie comercializat de putin timp si in Romania. In Japonia, Subaru Legacy a fost declarata Masina Anului 2004.
Divizia de echipamente industriale a cunocut la randul sau in 2003 o crestere, care s-a datorata insa mai degraba unor factori externi. "In primul rand am beneficiat de pe urma faptului ca importam si vindem produsele Daewoo Heavy Industries in dolari, iar evolutia acestei monede in raport cu euro sau chiar cu moneda romaneasca in 2003 ne-a avantajat. In al doilea rand, unii dintre concurentii nostri pe acest segment au traversat o perioada mai agitata si in aceste conditii o parte din clienti s-au reorientat spre produsele noastre" a mai spus Sorescu.
ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO