Companii

Relocarea fabricii Feleacul Cluj a fost amanata

15.08.2007, 19:03 43

Mutarea fabricii de dulciuri din Cluj-Napoca in comuna Jucu va fi amanata pana in februarie 2008 si, din acest motiv, proprietarii companiei Feleacul vor amana si proiectul imobiliar de 30 mil. euro prevazut sa demareze pe vechea locatie
Fratii Octavian Buzoianu si Calin Buzoianu, care detin fabrica de dulciuri Feleacul, au anuntat ca relocarea fabricii din Cluj-Napoca in comuna Jucu va fi amanata pana anul viitor in februarie.
Operatiunea de mutare, estimata la aproximativ 3,5 mil. euro, urma sa transfere unitatea de productie pe un teren de cateva sute de hectare, concesionat in zona pe o perioada de 49 de ani. Tot aici, investitorii intentioneaza sa dezvolte un complex agroindustrial, care sa asigure materia prima pentru productia fabricii.
"Fabrica va fi operationala in maximum cinci luni de la demararea constructiilor. In paralel cu relocarea unitatii de productie vom incepe si proiectul imobiliar pe care intentionam sa il realizam pe locatia fostei fabrici", a declarat pentru ZF Transilvania Octavian Buzoianu.
Noua fabrica Feleacul va fi localizata in vecinatatea parcului industrial Tetarom III, unde se realizeaza proiectul Nokia.
Pe locatia vechii fabrici de dulciuri Feleacul, fratii Buzoianu intentioneaza sa dezvolte un proiect imobiliar de aproximativ 30 de milioane de euro, care va include un sector rezidential, unul de birouri si un altul de spatii comerciale. Proiectul va avea o suprafata totala de 72.000 de metri patrati si va fi amanat, de asemenea, pana la inceputul anului viitor. Conducerea producatorului de dulciuri Feleacul din Cluj si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri de peste 3 mil. euro, valoare reprezentand o crestere de aproximativ 20% fata de anul precedent.
In 2006, cifra de afaceri inregistrata de companie a inregistrat o evolutie sub estimarile conducerii, care la inceputul anului prognoza o valoare de peste 2,8 mil. euro pentru acest indicator. In aceeasi perioada, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii Feleacul, profitul net a inregistrat o valoare de 150.000 de euro.
Cea mai veche marca produsa de Feleacul este Pufarinul, care inseamna 25-30% din cifra de afaceri, iar oficialii companiei estimeaza pentru acest produs o cota de piata de aproximativ 55%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO