Retail&Agrobusiness

Clujenii de la Cosmetic Plant au avut afaceri de 1,5 mil. euro în primul semestru, în creştere cu 15%

Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Autor: Cristina Bellu

01.08.2017, 14:16 90

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat afaceri de cca. 1,5 mil. euro (6,8 mil. lei), în creştere cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut.

Ȋn ceea ce priveşte exporturile, cel mai important progres a avut loc ȋn Ungaria, unde vȃnzările au crescut cu aproximativ 40% faţă de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor companiei ȋn farmaciile independente, în lanţuri de farmacii sau la alţi distribuitori.

Ȋn următoarea perioadă, clujenii de la Cosmetic Plant îşi concentrează atenţia pe implementarea unui proiect de retehnologizare ȋnceput anul acesta şi finanţat ȋn totalitate din resurse proprii. Compania şi-a propus achiziţionarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze şi să dinamizeze procesul de producţie.

„Referitor la planurile pentru a doua jumătate a anului, pregătim lansarea unei noi game, cu produse care nu au existat pȃnă acum ȋn portofoliul Cosmetic Plant şi care sunt destinate unui public nou pentru compania noastră”, a spus Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Pentru anul în curs, compania ȋşi păstrează targetul de creştere de 10%, aşteptându-se ca businessul să ajungă la o valoare de cca. 11,5 milioane de lei (cca. 2,5 milioane de euro) faţă de 10,4 milioane de lei (aprox. 2,3 milioane de euro), realizat ȋn 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO