Retail&Agrobusiness

IKEA face primii paşi spre al doilea magazin, dar nu are o dată exactă pentru deschidere

Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România: Despre noul magazin nu pot spune decât că va avea aceleaşi categorii de produse ca şi cel din zona Băneasa şi că nu avem o dată de deschidere încă.

Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România: Despre noul magazin nu pot spune decât că va avea aceleaşi categorii de produse ca şi cel din zona Băneasa şi că nu avem o dată de deschidere încă.

Autor: Corina Mirea

14.08.2015, 00:05 599

Grupul suedez IKEA, cel mai mare retailer de mobilă şi decoraţiuni de la nivel mondial, care are un magazin în nordul Capi­talei, a reuşit să obţină recent certificatul de urbanism pentru terenul de 14 hectare achiziţionat în vara acestui an pe bu­levardul Theodor Pallady din Capitală, unde urmează să construiască al doilea magazin.

„Am obţinut de cu­rând certificatul de urba­nism pentru al doilea ma­ga­zin IKEA din România şi mai trebuie să obţinem avi­zul pentru planul urba­nistic zonal şi autorizaţia de con­stru­ire. Despre noul maga­zin nu pot spune de­cât că va avea aceleaşi ca­te­gorii de produse ca şi cel din zo­na Băneasa şi că nu avem o dată de deschidere încă“, a spus Cornel Opri­şan, re­tail manager al IKEA Româ­nia. El a fost pre­zent ieri la eve­ni­mentul de lansare a cata­logului IKEA valabil pen­tru pe­rioa­da septem­brie 2015 - august 2016. Ca­ta­lo­gul reprezintă cea mai mare cheltuială din bugetul de marketing de 1,3 mil. euro pe care IKEA Ro­mâ­nia îl are la dispoziţie anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO