Retail&Agrobusiness

Incep campaniile pentru Campionatul Mondial de Fotbal. Flanco da reducere de 25% daca ghicesti castigatoarea competitiei

08.06.2010, 14:30 27

Ofertele legate de Camionatul Mondial de Fotbal din Africa deSud incep sa apara in retailul local, chiar daca intr-un ritm mairedus decat in anii trecuti cand retailerii mizau campanii de volumpe competitiile fotbalistice.

Retailerul Flanco a introdus in piata o campanie prin careconsumatorul care achzitioneaza in perioada 7 iunie - 27 iunie unprodus din reteaua locala si ghiceste castigatorul CamiponatuluiMondial, primeste inapoi 25% din valoarea produsuluielctrocasnic.

"Cunoscator sau nu, microbist sau nu, oricine spune care va fiCampioana Mondiala la Fotbal primeşte 25% reducere la produsulcumparat din Flanco. Incercam astfel sa oferim o soluţie inclusivcelor care risca sa aiba in viitorul apropiat salariile reduse cu25%," declara Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Potrivit reprezentantilor Flanco in campanie intra toate produseledin magazine dar tinta principala o reprezinta LCD-urile,televizoarele, sistemele de sunet, proiectoarele, produse cuvanzari mai mari in astfel de perioade in care se deruleazacompetitii sportive, si sistemele de racit si aparatele de aerconditionat.
"In conditiile in care salariile populatiei scad, in special celedin sectorul bugetar, care reprezinta un procent important dintreclienti, consumul trebuie incurajat prin acest tip de reduceri carepromoveaza nu numai achizitiile pentru inlocuire ci si investitiain achizitii noi," a adaugat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO