Retail&Agrobusiness

Lidl continuă extinderea pe piaţa locală şi mai inaugurează două magazine

Lidl continuă extinderea pe piaţa locală şi mai...

Autor: Cristina Bellu

16.02.2017, 12:05 273

Discounterul german Lidl continuă planul de extindere pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin cu o suprafaţă de 1.200 de metri pătraţi în Cluj-Napoca şi a unuia similar în Târgu Jiu.

Pentru anul financiar 2017 (1 martie 2017 - 28 februarie 2018) compania are în vedere inaugurarea a zece magazine, menţinând astfel ritmul expansiunii din ultimii ani.

Procesul de construcţie al noilor magazine se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor, în conformitate cu normele de protecţie a mediului. Alături de sediul central din Bucureşti şi de centrul logistic deschis la Lugoj, procesul de execuţie al magazinelor se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară care se încadrează în standardele europene.

Discounterul a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a preluat reţeaua Plus Discount care număra atunci 107 unităţi. Apoi s-a extins de la zero, aproape dublând reţeaua.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de ţări europene şi având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine.

Cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Pe piaţa locală discounterul german deţine o reţea de peste 200 de magazine şi a raportat în 2015 afaceri de 1,1 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO