Retail&Agrobusiness

Murfatlar: Mizăm pe o creştere a consumului de vin, iar cele mai efervescente segmente vor fi la poli: premium şi economic

Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar: În mod ciudat ar spune unii, piaţa vinului a pierdut segmentul economic în condiţiile în care preţul şi promoţiile sunt argumente puternice de achiziţie în prezent

Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar: În mod ciudat ar spune unii, piaţa vinului a pierdut segmentul economic în condiţiile în care preţul şi promoţiile sunt argumente puternice de achiziţie în prezent

Autor: Ioana David

29.01.2015, 00:06 254
Producătorul de vin Murfatlar, deţinut de antre­pre­nori români, are ca obiectiv anul acesta o cifră de afa­ceri de 150 mil. lei, în creştere cu 7% comparativ cu nivelul de 140 mil. lei din 2014, când compania a revenit pe creş­tere, după un uşor declin. Producătorul este în insolvenţă din 2012.
 
„Ponderea produselor în cifra de afaceri este 27% pre­mium, 40% medium şi 33% economic. (…) Cele mai vân­dute branduri din portofoliu sunt Zestrea Murfatlar, La­crima lui Ovidiu şi Eticheta Neagră. Împreună au tota­lizat mai mult de 6 milioane de unităţi vândute“, a spus Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
 
Compania exploatează 2.600 de hectare cu viţă-de-vie, iar anul trecut a lansat vinuri din recolta 2013 precum Sable Noble (alb şi rose), Arezan (Crâmpoşie, Fetească Regală şi Fetească Neagră rose),  Leat 6500 (Sauvignon Blanc şi rose) sau Amprenta – Muscat Ottonel sau primul vin demisec din portofoliu Charme de la Mer – Traminer 2013. De asemenea, în octombrie anul trecut, Murfatlar a lansat mai multe vinuri din recolta 2011 sau 2012.
 
Încă de anul trecut, brand managerul Murfatlar ob­serva că trendul de scădere la nivelul consumului de vin s-a oprit, iar acum vorbeşte într-un ton optimist despre 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO