Retail&Agrobusiness

Nestlé se aşază cu brandul Nespresso lângă magazinul de lux Brunello Cucinelli

Produsele Nespresso sunt prezente în peste 60 de ţări, printre clienţi numărându-se 15 lanţuri internaţionale de hoteluri de lux, 20 de linii aeriene şi peste 3.000 de avioane private

Produsele Nespresso sunt prezente în peste 60 de ţări, printre clienţi numărându-se 15 lanţuri internaţionale de hoteluri de lux, 20 de linii aeriene şi peste 3.000 de avioane private

Autor: Cristina Rosca

16.05.2015, 12:54 375
Gigantul elveţian Nestlé, prezent pe piaţa locală cu operaţiuni de producţie, import şi distribuţie de bunuri alimentare, va deschide primul magazin Nespresso din România pe Calea Dorobanţilor, în apropierea magazinelor de lux Brunello Cucinelli şi Canali. Compania a început deja amenajarea magazinului care va fi amplasat într-o casă unde anterior funcţiona o filială a asigurătorului Omniasig, potrivit informaţiilor ZF.
 
Astfel, magazinul Nespresso, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, va fi deschis în zona cuprinsă între Piaţa Dorobanţilor şi Piaţa Charles de Gaulle, o zonă populată cu case ce costă până la câteva milioane de euro. În apropiere se mai află ma­ga­­zinele de lux ale familiei Şeitan - Ca­nali, Moschino şi Brunello Cu­cinelli. Nestlé duce astfel brandul Nes­presso aproape de clienţii săi ţintă, res­pectiv persoanele cu venituri peste medie. Reprezentanţii Nestle nu au precizat până la închiderea ediţiei dacă grupul elveţian a cumpărat spaţiul în care va fi deschis magazinul sau l-a închiriat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO