Retail&Agrobusiness

Penny Market, un business de 3 mld. lei: Ne menţinem estimările de creştere la 12-13% şi mergem înainte cu expansiunea

Magazinele Penny Market măsoară în medie 800 mp şi au o sortimentaţie mai redusă, de circa 1.850 de produse

Magazinele Penny Market măsoară în medie 800 mp şi au o sortimentaţie mai redusă, de circa 1.850 de produse

Autor: Cristina Roşca

06.08.2018, 00:08 502

♦ Discounterul german Penny Market a deschis în primele şase luni ale anului 2018 patru magazine şi a remodelat 30 de unităţi ♦ Compania continuă planurile de expansiune pentru a ajunge la 400 de magazine de tip discount până în 2025.

„În prezent, avem 225 de magazine, iar obiectivul nostru este să ajungem la un număr de 400 de magazine deschise până în 2025“, spun reprezentanţii companiei. De altfel, pentru a atinge această ţintă, compania merge înainte cu un ritm deja impus de mai mulţi ani, de 20-25 de magazine noi anual.

Penny Market este activ pe segmentul de discount şi astfel magazinele sunt deschise în localităţi de peste 20.000 de locuitori. Aici, Penny Market se bate cu lanţurile de super­mar­­ket şi cu jucătorii locali. Pe segmen­tul de dis­­count compania se luptă cu grupul german Lidl.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO