Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a raportat în primele trei luni ale acestui an o creştere de peste 5% (high single digit) a vânzărilor în volum faţă de perioada similară a anului trecut, se arată în ultimul raport al companiei-mamă Coca-Cola Hellenic.
Acesta este primul avans raportat în trimestrul întâi de cel mai mare jucător local din industria băuturilor de şapte ani încoace. „S-a observat o performanţă bună a portofoliului nostru, susţinută de comerţul modern, dar şi de lansarea sticlei de 1,25 litri pentru băuturi carbogazoase. Cappy Pulpy a continuat să performeze conducând la creşterea segmentului de sucuri naturale”, se arată în raportul citat.
Anul trecut, compania a încheiat cu o scădere a volumelor vândute de 6%, până la 790 milioane de litri (139 mil. navete), lucru care s-a văzut în cifra de afaceri a companiei.