♦ „Avem cerere pentru lactate, iar piaţa este stabilă“.
Compania Teletext, care produce iaurturi, smântână, brânzeturi şi lapte de consum sub brandul Diami, într-o fabrică ridicată în 1996 cu fonduri europene în Slobozia (jud. Ialomiţa), a ajuns la o cifră de afaceri de 63,5 milioane de lei anul trecut, înregistrând o creştere de 25% comparative cu anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Totodată, compania şi-a majorat profitul cu 23% la 5,7 milioane de lei.
„Avem cerere pentru lactate, iar piaţa este stabilă“, spune Mitru Crişan, proprietarul Teletext, un antreprenor trecut de 60 de ani, cu experienţă în industria alimentară. El a construit afacerea în urmă cu mai bine de două decenii, cu ajutorul fondurilor europene, un business care a ajuns acum la 151 de angajaţi, o fabrică de lactate cu o capacitate de procesare de peste 1 milion de litri de lapte lunar, o fermă cu circa 1.400 de vaci şi 1.300 de hectare de teren arabil.