Retail&Agrobusiness

Reducerea TVA se vede: vânzările parcului de retail Sibiu Shopping City au crescut cu 18%

Mihaela Petruescu

Mihaela Petruescu

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.03.2016, 00:05 173
Sibiu Shopping City, Su­cea­va Shopping City şi Felicia Iaşi – centrele comerciale administrate de compania imobiliară DTZ Echinox -, au realizat în 2015 creşteri ale vânză­ri­lor între 10% şi 18,5% com­parativ cu 2014, adică valori peste avansul consumului de anul trecut.
 
„Cel mai puternic avans al vân­ză­rilor a fost înre­gistrat de pro­iec­tul Sibiu Shop­ping City, cel mai mare parc de re­tail din afara Ca­pitalei, ai cărui chi­riaşi au ra­por­tat, în me­die, vânzări în creş­tere cu 18,5% în 2015, în timp ce traficul centrului co­mercial a fost cu 6% mai ridicat faţă de anul pre­cedent“, se arată în co­mu­nicatul trans­mis de DTZ.
 
Proiectul din Sibiu are o suprafaţă închi­riabilă de 78.000 de me­tri pătraţi, iar creşterea de anul trecut a fost generată de scăderea TVA la alimente, măsură care a condus la o creştere a cifrei de afaceri din comerţul cu ali­men­te de 19,1% la nivel naţional. Sibiu Shopping Center este singurul parc de retail din România cu două hiper­mar­keturi – Carrefour şi Auchan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO