Retailer-ul Walmart îşi extinde serviciul de livrare în peste 100 de magazine din SUA

18 mar 2018 Autor: Alexandra Cepăreanu

Cea mai mare companie americană din domeniul comerţului cu amănuntul la nivel mondial, Walmart a anunţat miercuri că anul acesta îşi va exinde serviciul de livrare pentru produsele alimentare în peste 100 de magazine din SUA, relatează Business Insider.

Serviciul care oferă livrare în doar trei ore de la plasarea comenzii va fi extins de la şase zone de metrou la peste 100, targetul fiind să acopere peste 40% dintre gospodăriile amerciane până la sfârşitul anului.

Pentru a putea accesa serviciul de livare, cumpărătorii vor trebui să facă comenzi minime de 30 de dolari, la care se adaugă o taxă fixă de 9,95 de dolari pentru livrare.

Retailer-ul intenţionează să folosească proprii clienţi pentru a alege şi a împacheta ordinele de livrare în cele peste 800 de magazine.  Pentru serviciul de livrare, compania va colabora cu Uber şi cu alte companii de distribuţie.

„Ne mişcăm repede pentru a ne satisface clienţii”, a declarat Tom Ward, vicepreşedintele operaţiunilor digitale din cadrul companiei Walmart.

El a adăugat că Walmart va fi „agresiv” cu lansarea şi intenţionează să-şi extindă serviciul de livrare pentru a putea fi la dispoziţia tuturor cumpărătorilor din America.

Compania merge all-in la livrarea cu amănuntul la numai o lună după ce Amazon a anunţat că va începe să ofere prima utilizarea a serviciului de livrare gratis pentru noi membri.

Target şi Kroger, alte două companii mari în domeniul comerţului cu amănuntul, şi-au extins, de asemenea, serviciul de livrare pentru produsele alimentare. Target a anunţat la începutul acestui an că intenţionează să ofere livrare în aceeaşi zi, în jumătate din cele 1.800 de magazine pe care le deţine, cu ajutorul Shipt, o companie de livrare recent achiziţionată.

 Între timp, Kroger a anunţat luni că suplimenetază serviciul de livrare în alte 500 de magazine, pe lângă cele 900 care oferă deja acest serviciu, cu ajutorul parteneriatului cu firma de livrări Instacart.

Tom Ward a refuzat să abordeze direct serviciile de livrare rivale, dar a făcut o referinţă închisă la Instacart, care uneori percepe clienţilor preţuri mai mari decât produsele comandate.

„Spre deosebire de alte servicii, clienţii vor găsi aceleaşi preţuri zilnice mici”, la produsele alimentare cumpărate prin intermediul site-ului Walmart sau al aplicaţiei, a dăugat Tom Ward.

 

 
Cuvinte cheie:
livrare
, serviciu
, magazine
, extindere
, sua
, companie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide