Retail&Agrobusiness

Vânzările Carrefour au crescut cu 8% în S1 şi au ajuns la un pas de un pas de 1 miliard de euro

Vânzările Carrefour au crescut cu 8% în S1 şi au...

Autor: Cristina Roşca

27.07.2018, 18:03 289

Cele circa 330 de magazine pe care grupul francez Carrefour le deţine pe piaţa locală au obţinut în primele şase luni din an venituri de aproape un miliard de euro, în urcare cu 8% comparativ cu perioada similară a anului trecut, arată raportul financiar al Carrefour, aferent primului semestru din 2018.

Like for like (fără a se lua în calcul expansiunea), businessul a crescut cu 5,3%, a doua cea mai importantă creştere din lume după cea din Argentina. Aceste indicator ilustrează cel mai bine evoluţia consumului, fiind comparate vânzările aceloraşi magazine în aceeaşi perioadă din doi ani diferiţi.

Carrefour are pe plan local circa 330 de magazine sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate urbană şi rurală, cash & carry şi online.

De altfel, francezii sunt grupul care acoperă cele mai multe formate din piaţă, de la hipermarketuri (cu brandul Carrefour) şi supermarketuri (Market) la proximitate urbană (Express şi Express Orange) şi rurală (Contact) şi online. Acestora li se adaugă unităţile Supeco, un mix de discounter şi cash & carry.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO