Retail&Agrobusiness

Vânzările Mega Image au crescut organic cu 11% în trimestrul doi

Vânzările Mega Image au crescut organic cu 11% în...

Autor: Cristina Rosca

10.08.2017, 00:05 133

Pe lista de planuri a companiei se numără expansiunea în Transilvania, zonă unde retailerul a intrat în 2017 cu un magazin în Cluj-Napoca.

Vânzările retailerului Mega Image, care are în portofoliu circa 550 de supermarketuri şi magazine de proximitate, au crescut organic (fără a lua în calcul expansiunea) cu 11% în trimestrul secund, potrivit raportului financiar al grupului. Retailerul este deţinut de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize.

„În regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est vânzările au crescut cu 1,7% like for like (fără a lua în calcul expansiunea, n.red.) datorită evoluţiei pozitive din România, Serbia şi Cehia. Vânzările din Grecia au fost afectate de scăderea continuă a pieţei (...)”, potrivit aceleiaşi surse.

În această regiune formată din cele patru pieţe grupul a avut în trimestrul secund vânzări de 1,44 mld. euro. Vânzările nu sunt defalcate pe pieţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO