Companii

Retailerul grec de jucării Jumbo şi-a dublat vânzările în T1/2021 în România. Piaţa din Grecia este afectată de restricţiile pandemiei

Jumbo România a ajuns la afaceri de 721 mil. lei în 2019 în România, în creştere cu 27% faţă de anul anterior, la şase ani de la deschiderea primului magazin pe piaţa locală.

Jumbo România a ajuns la afaceri de 721 mil. lei în 2019 în România, în creştere cu 27% faţă de anul anterior, la şase ani de la deschiderea primului magazin pe piaţa locală.

Autor: Georgiana Mihalache

09.04.2021, 00:05 1332

♦ Jumbo a intrat în România în 2013 şi are 14 magazine, piaţa locală fiind a doua cea mai importantă pentru grup ca vânzări şi prezenţă.

Pieţele din România şi Cipru au înregistrat cele mai mari creşteri în primul trimestru din 2021 pentru re­tailerul grec de jucării Jumbo, maga­zi­nele din cele două ţări dublându-şi vân­zările în primele trei luni din an faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020.

Pandemia de COVID-19 a in­flu­en­ţat puternic vânzările Jumbo, în con­textul în care măsurile diferite din cele patru ţări în care grupul are pre­zen­ţă - Grecia, România, Bulgaria şi Cipru au dus inclusiv la închiderea ma­ga­zinelor. Aproape toa­te magazi­nele din Grecia au ră­mas în­chise şi în martie 2021, fiind tot­odată pia­ţa pe care Jumbo are cea mai pu­ter­nică prezenţă, cu 52 de ma­ga­zine. Grupul grec are ma­gazine online doar pentru pieţele din Grecia şi Cipru, astfel că expunerea în faţa schim­bă­ri­lor impuse de situa­ţia sanitară este mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO