Companii

Romania si Ucraina, cele mai dificile piete din CEE pentru Pepsi in 2009

14.02.2010, 23:01 22
Imbuteliatorul Pepsi Americas, cu afaceri anuale de 4,4miliarde de euro, a raportat un declin al volumelor vandute inregiunea CEE (Europa Centrala si de Est) de aproape 13% in 2009fata de anul anterior, pus pe seama dificultatilor economice dinpietele emergente, printre care si Romania.
"Volumele vandute in CEE s-au diminuat cu 12,8% anul trecutfata de 2008, reflectand dificultatile unui mediu economic incontinua inrautatire pe pietele emergente din regiune. Au fostafectate in special distributia in Romania si exporturile inUcraina", se arata in raportul financiar al Pepsi Americas.

Romania si Ucraina erau in 2008, alaturi de Polonia,pietele-cheie pentru cresterea business-ului in regiune.Operatiunile Pepsi Americas in Europa Centrala si de Est, care maiacopera si pietele din Ungaria, Cehia si Slovacia, au avut in 2008o contributie de 25% la cifra de afaceri consolidata a companiei.Pepsi Americas Romania, cu vanzari de 202 mil. euro in 2008,reprezinta circa 16% din business-ul producatorului in regiune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO