Companii

Românii au cheltuit 236 mil. lei pe bere fără alcool în 2020. Acest segment reprezintă doar 2,3% din toată piaţa, dar ponderea creşte. Berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este singurul segment din piaţa totală a acestei băuturi care a crescut în pandemie

Românii au cheltuit 236 mil. lei pe bere fără alcool...

Autor: Cristina Roşca

21.09.2021, 17:40 155

Vânzările de bere fără alcool sau cu conţinut redus de alcool au crescut anul trecut cu 5,1%, până la 236 de milioane de lei, arată calculele ZF făcute pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Ritmul de creştere a scăzut con­si­derabil în 2020, an marcat de pan­de­mia de COVID-19, dat fiind că în anul anterior a­van­sul era de pes­te 20% pentru acest tip de bău­turi.

Totuşi, berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este sin­gurul segment din piaţa totală a aces­tei băuturi care a cres­cut în pan­demie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO