Companii

Românii cheltuiesc 12 milioane euro pe an pentru pastile antistres

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana David

23.02.2014, 10:03 535

Vânzările de pastile împotriva stresului au atins anul trecut 53 mil. lei (12 mil. euro), categoria câştigând tot mai mult teren în industria farma, în condiţiile în care mai bine de 10% din vitaminele şi suplimentele care se vând în România sunt antistres.

„Contextul de piaţă este propice (lansării de noi produse - n.red.), ţinând cont că atât piaţa de vitamine, minerale şi suplimente, cât şi segmentul specific antistres au înregistrat creşteri în ultimii ani“, a spus Iulian Roşian, director consumer healthcare al Sanofi România. 

Com­pania a lansat recent, în categoria antistres, suplimentul Magne­Vie express, pentru care aşteaptă o cotă de piaţă de 5% în primul an de la lansare.

Vânzările de produse antistres s-au majorat anul trecut cu 15%, potrivit Sanofi, care citează date ale companiei de cercetare IMS. Pe acest segment se „bat“ produse precum Magne B6 (al Sanofi), Magnerot (Worwag Pharma), Sedatif PC (Boiron), dar şi altele.

Citiţi mai multe detalii aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.02.2014

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO