Companii

Şeful Ecopack: Se simte că lumea cheltuieşte mai mult

Remus Crăciun, directorul general al Ecopack: Am depăşit nivelul din 2008.

Remus Crăciun, directorul general al Ecopack: Am depăşit nivelul din 2008.

Autor: Corina Mirea

07.08.2015, 00:07 2418

Remus Crăciun, directorul general al Ecopack, producătorul de ambalaje din carton ondulat cu cea mai mare „vechime” pe piaţa locală, susţine că românii au început să cheltuiască mai mult, lucru care se vede şi în rezultatele companiei – veniturile producătorului au ajuns anul trecut la 24,5 milioane de euro, peste nivelul din 2008, iar în primul semestru au avansat cu 9%.

„Am depăşit nivelul din 2008. Anul trecut a fost chiar unul istoric în materie de producţie de carton, din toate timpurile. Principalul motiv este creşterea consumului, lumea cheltuieşte mai mult“, spune Remus Crăciun, care lucrează de zece ani în compania controlată de omul de afaceri Vladimir Cohn.

Ecopack produce zilnic un milion de cutii de carton, care ajung în proporţie de aproape 100% pe piaţa locală la clienţi precum Coca-Cola, Heine­ken, Starbev, Tuborg, Metro, Lidl, Carre­four, REWE, Mega Image, Caroli sau Hochland.

Compania mai controlează, pe lân­gă fabrica din Ghimbav, şi fabrica de hârtie pentru carton ondulat Eco­paper din Zărneşti, în ambele structuri regă­sindu-se circa 350 de angajaţi.

Datele statistice arată că în iunie, prima lună cu TVA de 9% pentru produsele alimentare, consumul a crescut cu 22% faţă de iunie anul trecut, un avans cu care piaţa de retail nu s-a mai întâlnit din 2008 încoace. Companiile din industria alimentară şi a băuturilor sunt printre cei mai importanţi clienţi ai fabricilor de ambalaje din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO