Companii

Sephora isi pune numele pe magazinele Beauty Shop

22.09.2006, 20:23 56

Compania Sephora Marinopoulos, care opereaza magazinele Sephora si Beauty Shop de pe piata cosmeticelor, a anuntat ca urmeaza sa renunte pe piata romaneasca la brandul Beauty Shop.
Magazinele Beauty Shop vor prelua numele de Sephora.
Desi cele doua magazine expun aceleasi produse, decizia a fost luata "pentru ca s-a observat o preferinta crescuta a cumparatorilor pentru marca Sephora", spune Cristina Marin, coordonator PR la Beauty Shop.
Compania Sephora Marinopoulos, rezultata in urma asocierii grupului elen cu Sephora, o divizie a LVMH (Louis Vuitton - Moet & Chandon-Henessy), este principala retea europeana de distributie a produselor de infrumusetare.
Sephora detine, in prezent, sapte magazine in Romania, dintre care patru numai in Bucuresti.
Potrivit unor declaratii mai vechi ale reprezentantilor companiei, planurile Sephora Marinopoulos in Romania implica o investitie totala de 10 milioane de euro pana in 2008, vizand deschiderea a 12 magazine Sephora.
Magazinele Sephora din cadrul marilor centre comerciale sunt preferate de conducerea companiei celor stand-alone (care nu sunt amplasate in galerii sau centre comerciale). In luna noiembrie a acestui an, compania elena va deschide primul sau Beauty Bar, in cadrul magazinului Sephora Orhideea. Acesta va oferi clientilor servicii de ingrijire pentru fata si servicii profesionale de manichiura.
Ieri, magazinul Sephora a lansat noua sa gama pentru sezonul toamna-iarna 2006, care va fi introdusa pe piata la inceputul lunii octombrie. Aceasta va contine 14 produse noi si se adreseaza celor cu venituri medii si mari, in conditiile in care strategia de lansare de produse noi vizeaza in special segmentul de lux al pietei.
Compania Sephora Marinopoulos a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 10 mil. euro si are in buget pentru acest an o crestere de 20%.
Vanzarile de parfumuri totalizeaza 60% din totalul businessului.
Magazinele Sephora concureaza cu lantul Ina Center - Privilege, care are peste 40 de unitati.
Piata cosmeticelor din Romania se ridica la 200 - 250 mil. euro si inregistreaza o rata de crestere anuala de 10 - 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO