Susana Laszlo, director general şi acţionar Cosmetic Plant: În industria noastră este greu să creşti organic, deoarece ciclul de viaţă al produselor nu este mai mare de 2-3 ani. Consumatoarele vor mereu ceva nou, având tendinţa să schimbe des produsele pe care le folosesc, mai ales în categoria de îngrijire a feţei.
Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa de circa 1 mld. euro a produselor cosmetice, îşi vinde produsele atât în comerţul tradiţional, cât şi în cel modern, respectiv în lanţurile de supermarketuri, hipermarketuri şi farmacii, în total în câteva mii de unităţi offline. Acestora li se adaugă şi magazinul online propriu.
„La nivel naţional, produsele Cosmetic Plant sunt prezente în reţelele Auchan, Carrefour, Cora, dm drogerie markt, Profi (în total peste 1.500 de unităţi moderne – n.red.), în diverse lanţuri de farmacii, în farmacii independente, în reţeaua Plafar şi în alte magazine naturiste şi mixte. Cosmeticele noastre pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site. De asemenea, în unele zone lucrăm şi prin distribuitori“, spune Susana Laszlo, directorul general şi acţionarul Cosmetic Plant.