Companii

Tiriac face cel putin trei mall-uri auto

12.02.2007, 19:16 12

Tiriac Auto intentioneaza sa construiasca in urmatorii trei ani cel putin trei mall-uri auto pentru marcile grupului, doua in Bucuresti si unul in Timisoara, primul complex, in valoare de 15-20 de milioane de euro, urmand sa fie finalizat in prima parte a anului 2008 in vestul Capitalei.
"In aceste centre vor fi expuse toate marcile grupului. Acum suntem in faza definitivarii PUZ-ului (Planul de Urbanism Zonal) pentru primul mall din Bucuresti si nu avem inca proiectul aprobat. Vom incepe lucrarile la jumatatea acestui an si le vom finaliza in prima parte din 2008", a declarat directorul general executiv al Tiriac Holdings, Anca Ioan.
Unitatea din Bucuresti va fi amplasata pe un teren de 3,7 hectare si va fi formata din mai multe corpuri de cladiri, unde vor functiona showroom-uri, unitati service si depozite de piese de schimb. Obiectivul principal al Tiriac Auto in 2007 este consolidarea retelei teritoriale de vanzari prin investitii proprii.
Vanzarile Tiriac Auto au crescut anul trecut cu circa 58%, la 27.939 de unitati, in conditiile in care unele dintre marcile comercializate sunt in proces de maturizare, tendinta care se va mentine si in 2007, potrivit reprezentantilor companiei.
Tiriac Auto controleaza importatorii generali M Car Trading, Hyundai Auto Romania, Premium Auto si Romcar si participa cu 49% la importatorul general al marcilor DaimlerChrysler - DaimlerChrysler Automotive Romania.
Vanzarile Hyundai in Romania s-au majorat in 2006 cu aproximativ 90%, ca urmare a lansarii modelelor Accent si Santa Fe, anul trecut fiind cel de-al treilea consecutiv in care s-a inregistrat o crestere de aproape 100% a vanzarilor.
Compania Romcar, importatorul general al marcii Ford a comercializat prin intermediul retelei de dealeri 12.900 unitati in 2006, iar pentru 2007 sunt preconizate 15.000 de autovehicule. DaimlerChrysler Automotive Romania estimeaza pentru 2007 un volum al vanzarilor celor cinci marci din portofoliu, Mercedes-Benz, Smart, Jeep, Dodge si Fuso, de 6.000 de unitati, cu 25% mai mult decat in 2006, cand s-au comercializat 4.800 unitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO