Adria şi Frutti-Fresh, mărci deţinute de European Drinks - compania fraţilor Micula din Bihor - s-au menţinut şi anul trecut în coasta brandurilor Coca-Cola şi Pepsi ca volume vândute pe piaţa locală a băuturilor răcoritoare carbogazoase, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor preliminare ale companiei de cercetare de piaţă Canadean.
Astfel, Adria şi Frutti Fresh sunt singurele branduri româneşti care se bat „pe cifre“ cu giganţii internaţionali Coca-Cola şi Pepsi, care odată cu intrarea pe piaţa românească au început să domine industria băuturilor. Cele mai vândute mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase au fost în 2013, după volume, Coca-Cola, Pepsi-Cola , Fanta, Adria şi Frutti-Fresh, arată datele Canadean. Estimările preliminare ale companiei de cercetare de piaţă nu arată schimbări în ierarhia celor mai mari branduri de băuturi „cu bule“ anul trecut.
Adria şi Frutii Fresh sunt printre primele mărci româneşti de băuturi răcoritoare născute după Revoluţie şi au rezistat pe rafturi chiar după intrarea puternică a marilor jucători internaţionali.