Companii

Cum a transformat pandemia cea mai bună perioadă a anului pentru piaţa de tâmplărie. Producătorii: Suntem afectaţi, căutăm soluţii, comenzile au scăzut puţin, lanţurile de distribuţie funcţionează satisfăcător, cu excepţia celor din Italia. „Pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie“

Cum a transformat pandemia cea mai bună perioadă a...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.03.2020, 17:22 281

Companiile din producţia de uşi şi feres­tre, o piaţă dominată de antreprenori locali, încea­rcă să ţină producţia pe linia de plutire, chiar şi în contextul epidemiei de corona­vi­rus, şi folosesc toate reţelele de distribuţie încă disponibile în România, dar şi în străi­nă­ta­te.

„Deocamdată, e clar că suntem afectaţi, ca toată lumea de altfel. E prematur să facem previziuni, deoarece pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie. În contextul actual lucrăm să găsim soluţii de a ne susţine ca şi companie şi să menţinem moralul ridicat“, spun repre­zen­tanţii Izotec, un producător de uşi şi fe­res­tre din PVC din Piatra-Neamţ.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO