Companii

Trout & Partners regandeste strategia de marketing pentru Frutti Fresh

09.05.2007, 16:41 70

Producatorul European Drinks, detinut de fratii Micula, adopta o strategie noua de marketing pentru bauturile racoritoare carbonatate Frutti Fresh, elaborata de consultantii Trout & Partners Consulting. "Strategia este una de atac si are in vedere, pe de o parte, atragerea de noi consumatori, cu accent pe segementul de varsta 13-25 de ani, iar pe de alta parte, cresterea frecventei de consum in randul consumatorilor actuali", a declarat Adinel Tudor, Senior Partner al Trout & Partners Consulting. Tudor previzioneaza stagnarea sau chiar scaderea volumului pietei de bauturi racoritoare carbonatate in urmatorii 3 ani. "Cresterea categoriei de bauturi carbonatate va fi din ce in ce mai lenta, pe fondul scaderii frecventei de consum prin saltul la categoria superioara ca beneficii percepute (still drink, juice sau nectar)", a mai spus Tudor. Trout & Partners a fost infiintata de Jack Trout, cunoscut prin teoriile sale de diferentiere si pozitionare strategica.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO