Companii

Un bijutier grec a vândut în România o pandantiv-cruce de 12.000 de euro

Un bijutier grec a vândut în România o pandantiv-cruce de 12.000 de euro

Foto Shutterstock

Autor: Cristina Roşca

16.03.2012, 00:02 669

Producătorul grec de bijuterii Ro­berto Jewellery a deschis în decembrie 2011, în urma unei investiţii de jumătate de milion de euro, primul magazin de pe piaţa locală în zona de nord a Bucureştiului, pe strada Grigore Gafencu. Magazinul, care se întinde pe o suprafaţă de circa 45 de metri pătraţi, este amplasat într-o zonă rezidenţială, nu în centre comerciale sau într-o zonă stradală, precum magazinele majorităţii competitorilor săi.

"Nu am vrut să deschid pe Calea Victoriei pentru că nu doresc ca potenţialii clienţi să stea blocaţi în trafic şi apoi să aibă şi probleme cu parcarea", spune Roberto Kapitsinos, direc­to­rul general al Roberto Jewellery.

Mai mult, în zona unde este deschis maga­zinul există mai multe saloane de chirurgie este­tică, iar acestea aduc clienţi în magazin, spun reprezentanţii companiei.

Magazinul oferă produse din aur alb, galben şi roşu de 18 karate. Preţul mediu al unui pandantiv este de circa 600 de euro. Cel mai scump produs din magazinul Roberto Jewellery este un colier de safire portocalii de 40.000 de euro. Oficialii magazinului spun că au purtat discuţii pentru vânzarea acestuia însă nu s-au concretizat. Cel mai scump produs vândut a fost o cruce de 12.000 de euro.

Roberto Kapitsinos nu doreşte să ofere in­for­maţii despre vânzările de până acum sau de cifra de afaceri estimată pentru 2012. Pe viitor el nu exclude deschiderea de noi ma­ga­zine, în special în oraşele turistice precum Mamaia şi Sinaia. Pe piaţa de bijuterii a mai intrat recent Pandora. Cei mai mari jucători sunt B&B Collection, Cellini şi Micri Gold.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO