Producătorul grec de bijuterii Roberto Jewellery a deschis în decembrie 2011, în urma unei investiţii de jumătate de milion de euro, primul magazin de pe piaţa locală în zona de nord a Bucureştiului, pe strada Grigore Gafencu. Magazinul, care se întinde pe o suprafaţă de circa 45 de metri pătraţi, este amplasat într-o zonă rezidenţială, nu în centre comerciale sau într-o zonă stradală, precum magazinele majorităţii competitorilor săi.
Mai mult, în zona unde este deschis magazinul există mai multe saloane de chirurgie estetică, iar acestea aduc clienţi în magazin, spun reprezentanţii companiei.
Magazinul oferă produse din aur alb, galben şi roşu de 18 karate. Preţul mediu al unui pandantiv este de circa 600 de euro. Cel mai scump produs din magazinul Roberto Jewellery este un colier de safire portocalii de 40.000 de euro. Oficialii magazinului spun că au purtat discuţii pentru vânzarea acestuia însă nu s-au concretizat. Cel mai scump produs vândut a fost o cruce de 12.000 de euro.
Roberto Kapitsinos nu doreşte să ofere informaţii despre vânzările de până acum sau de cifra de afaceri estimată pentru 2012. Pe viitor el nu exclude deschiderea de noi magazine, în special în oraşele turistice precum Mamaia şi Sinaia. Pe piaţa de bijuterii a mai intrat recent Pandora. Cei mai mari jucători sunt B&B Collection, Cellini şi Micri Gold.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels