ZF 24

Un start-up pe zi. Nicolae Pop, ofiţer în marina comercială, a investit 170.000 de euro într-o platformă de management al plajei, pentru rezervări online de şezlonguri şi comenzi de la bar

Nicolae Pop crede că în anul 2020 o astfel de soluţie a devenit o necesitate pentru aplicarea eficientă a măsurilor impuse de autorităţi

Nicolae Pop crede că în anul 2020 o astfel de soluţie a devenit o necesitate pentru aplicarea eficientă a măsurilor impuse de autorităţi

Autor: Florentina Niţu

17.06.2020, 17:45 301

Nicolae Pop, ofiţer în marina comer­cială, a vizitat în opt ani de acti­vi­tate peste 50 de ţări cu deschiere la mare sau ocean şi a descoperit, prin ochi de turist, industria ospitalităţii şi modul în care cultura fiecărei ţări îşi pune am­prenta asupra experienţei clientului. Însă, în Ro­mânia a identificat nevoia de îm­bu­nătăţire a serviciilor turistice de pe litoral.

Astfel, a dezvoltat plat­forma Smart Beach, ce per­mite rezervarea şezlon­gului pe baza numelui şi numărului de telefon, atât de la recepţia plajei, cât şi din aplicaţie. „Cu toţii suntem nemulţumiţi de faptul că ajungem pe plajă când şez­lon­gurile sunt deja ocupate sau că trebuie să îi oferim angajatului plajei un mic sti­mu­lent pentru a rezerva şezlong pentru zi­ua următoare. Şi am mai trecut prin si­tu­a­ţia de a aştepta extrem de mult pentru a comanda ceva de la barul plajei sau de a nu primi rest la nota achitată. Însă noi ne-am propus să schimbăm acest lucru, printr-o aplicaţie. După doi ani de cer­ce­tări şi optimizări, am reformat gra­dual plat­forma în proporţie de 80% faţă de ver­­­siunea iniţială, atât în ceea ce pri­veş­te as­­pectele de business logic, cât şi partea de tehnologii integrate în apli­ca­ţie”, spu­ne Nicolae Pop, cofon­dator Smart Beach.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO