Companii

Vânzările mărcii Coca-Cola trag în jos businessul gigantului în România

Vânzările mărcii Coca-Cola trag în jos businessul...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.02.2015, 14:28 1310

Volumele Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, a înregistrat anul trecut un declin al vânzărilor de 6% , arată ultimul raport al companiei –mamă.

Coca-Cola, cel mai important brand din portofoliul companiei, a tras în jos vânzările per total în segmentul de băuturi carbogazoase ale companiei.

„Într-un mediu care rămâne foarte competitiv, volumul de băuturi carbogazoase vândute anul trecut a scăzut cu 7%, deoarece creşterea Sprite şi Coca-Cola Zero nu au putu compensa în totalitate evoluţia negativă a brandului Coca-Cola. Segmentul de sucuri din fructe a înregistrat o creştere a vânzărilor cu aproape 10% (high sigle digit), datorită avansului Cappy Pulpy”, conform raportului.

În 2013, Coca-Cola HBC România a vândut 148,5 milioane de unit cases, adică 843 milioane de litri, cu 25% mai puţin decâîn 2008, ultimul an de boom economicîn România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO