Volumele Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, a înregistrat anul trecut un declin al vânzărilor de 6% , arată ultimul raport al companiei –mamă.
Coca-Cola, cel mai important brand din portofoliul companiei, a tras în jos vânzările per total în segmentul de băuturi carbogazoase ale companiei.
„Într-un mediu care rămâne foarte competitiv, volumul de băuturi carbogazoase vândute anul trecut a scăzut cu 7%, deoarece creşterea Sprite şi Coca-Cola Zero nu au putu compensa în totalitate evoluţia negativă a brandului Coca-Cola. Segmentul de sucuri din fructe a înregistrat o creştere a vânzărilor cu aproape 10% (high sigle digit), datorită avansului Cappy Pulpy”, conform raportului.
În 2013, Coca-Cola HBC România a vândut 148,5 milioane de unit cases, adică 843 milioane de litri, cu 25% mai puţin decât în 2008, ultimul an de boom economicîn România.