Mallul AFI Cotroceni a înregistrat un venit operaţional net de peste 9 milioane de euro în primele trei luni, în creştere de 8% faţă de primul trimestru din 2017, iar numărul de vizitatori s-a majorat cu 13%, la o medie de 56.000 de vizitatori pe zi, avans datorat în principal extinderii magazinului Zara şi deschiderii magazinului Peek&Cloppenburg de la finalul anului trecut.
Vânzările retailerilor din centrul comercial (cifra de afaceri) au înregistrat o creştere de 6% comparativ cu T1/2017.
Anul trecut, AFI Cotroceni a fost evaluat la 501 milioane de euro. În cazul mallului AFI Ploieşti, vânzările retailerilor au crescut cu 11%, la peste 65 milioane de lei, iar numărul de vizitatori a depăşit 15.000 de persoane pe zi. Suprafaţa mallului urmează a fi extinsă în viitorul apropiat.
Proiectul de birouri AFI Park, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 70.000 mp şi un venit anual estimat la
13 milioane de euro, înregistrează un grad de ocupare de 99%. Valoarea celor cinci clădiri ale proiectului este de 165 milioane de euro, conform evaluărilor realizate în 2017.
Per total, AFI Europe a avut un venit operaţional net (NOI) din activele generatoare de venit din România de 13,6 milioane de euro, cu 12% mai mult decât în primul trimestru al anului 2017.
roxana.rosu@zf.ro