„Anul 2016 este un an al schimbărilor. Este valabil şi în retail. Să nu uităm că taxarea mai relaxată a dus la migrarea unei bune părţi a consumului din zona gri în zona licită. Mai mult, creşterea consumului este un trend de netăgăduit de ceva timp încoace“, spune Vlad.
El adaugă că a observat că clienţii devin din ce în ce mai pretenţioşi şi mai sofisticaţi în alegerile lor. Se observă o migrare a comportamentului de consum de la produsele conservate şi cele congelate spre cele refrigerate şi proaspete. În acest context şi businessul Selgros urmează să crească în acest an, deşi Vlad nu oferă cifre.
„Cifra de afaceri va creşte anul acesta în comparaţie cu anii trecuţi.“ Avansul va veni şi pe fondul reluării expansiunii cu o unitate de mici dimensiuni în Transilvania. Până la finalul anului compania va mai deschide şi o a doua unitate la Alba Iulia, urmând a ajunge la 21 de magazine în România. Pentru Selgros, magazinul din Târgu-Mureş a reprezentat reluarea expansiunii după circa cinci ani de pauză.
„Sigur că nu ne vom opri aici. Analizăm cu atenţie toate zonele în care nu suntem încă prezenţi. Obiectivul nostru este ca să nu existe niciun client potenţial în ţară care să nu ajungă în maximum două ore la un magazin Selgros. Nu avem o cifră finală a investiţiilor pe care le vom realiza în România. Cum spun colegii mei din vânzări: «limita e cerul»“.